ארוחת בשרים

ארוחה מהמערב הפרוע

מה מקבלים בארוחת בשר מעושנת?

5 מנות בשר משגעות מהמעשנה (משתנות בכל ארוחה), שפע של נתחי בשר איכותיים וייחודיים לנו בטעמים ובמרקמים, חלום של ארוחה, תישארו סקרנים, תבואו רעבים יש הרבה בשר! או כמו שאומרים אצלנו: חייבים לאכול אסטרטגית! הפתעות, פינוקים, תוספות של ירקות שורש מדהימים בזיגוג שומן אווזים, החמוצים הרומניים הממכרים, צ'ימיצ'ורי ייחודי וטעים, יין איכותי שמשתלב נפלא עם הבשר, צ'ייסרים, שתייה קלה ללא הגבלה, קינוח קיצי מפנק וחליטת תה/קפה.

מנסף

צוואר כבש מפורק מוגש על מצע אורז משגע בליווי שבבי בצל מטוגן, שוחה בציר של 12 שעות , פטרוזיליה, טחינה הר ברכה ומיקס צנוברים שקדים פיסטוקים קלויים במעשנה. מנה מעושנת ייחודית מסוגה בארץ, טעימה באופן נדיר וזוכה לשבחים כל פעם מחדש.

שווארמה

  1. פרגית עסיסית עטופה בשומן כבש צעיר בליווי קראסט תבלינים משגע ומדויק, נפרסת לתוך ציר טלה עסיסי ומוגשת בפיתה אוורירית בליווי טחינת הר ברכה, סלט כרוב טרי, בצל סומק וחמוצים. יש מבחר רטבים חלקם גם חריפים לחובבי הז'אנר. למנה הזו תצטרכו לקום פעמיים. אלוהי כבר אמרנו?

חזה אווז

נתח משגע של חזה אווז עסיסי מעושן נפרס לסלייסים בליווי רוטב דובדבנים מתקתק , אם לא מזדרזים זה פשוט נגמר. מנה שגורמת לעצימת עיניים והשמעת קולות מוזרים

בריסקט

נתח של חזה בקר בציפוי קראסט תבלינים ייחודי למקום מעושן יותר מ 12 שעות עד שהוא מגיע למרקם חלומי ומביני דבר יודעים שבריסקט טוב נעשה רק על ידי מקצוענים

אונטריב

נתח המגיע מאזור שבין הצלעות לצוואר, נתח עז בטעמים ועסיסי מאוד ויש האומרים מזכיר את האנטריקוט בטעמו והמרקם שלו אוורירי נימוח

אסאדו

  1. נתח המגיע מצלעות הבקר, עסיסי מאוד ומלווה בשכבות שומן נימוח שמוסיפות לטעמו. מעושן כ- 12 שעות עד להגעה למרקם הנכון

שייטל

נתח המגיע מהחלק האחורי, טעמו בשרי ללא שומן, עסיסי מאוד וייחודי בטעמו. אם תשאלו את שחר- זו המנה שהוא הכי אוהב

פיקאניה

נתח המגיע מהחלק האחורי, בעל שכבת שומן דקה בחלקו החיצוני, נתח שיש לטפל במקצועיות להגעה לרמת השלמות הרצויה. מרקמו יותר גס ולעיס מככב כיום באתרי האוכל כנתח מועדף, אנחנו יודעים להכין אותו מושלם

פריים ריב

נתח מלכותי המוגש באירועים פרטיים או מיוחדים, כשמו כן הוא הצלע המובחרת, נתח אנטריקוט מוגש על עצם, מעושן כ- 6 שעות ומוגש בדרגת מדיום נפלאה ונימוחה, מנה עזה בטעמיה, משויישת וחלומית.

סינטה

  1. נתח בעל טעם בשרי עמוק, שכבת שומן דקה חיצונית וטעם משגע

דנבר קאט

נתח רך, עסיסי ומשויש, בעל טעם בשרי עמוק, מעושן במשך ארבע שעות ויוצא במידת עשייה מדיום. ממוווששללםם.

קבב רומני

תערובת של בשר טחון משובח בשילוב תערובת תבלינים ייחודית, שום טרי עם נגיעות בשר. מתכון משפחתי שעובר בירושה מאב לבן במשך כמה דורות. אחת המנות הממכרות והטעימות ביותר.

עוף המעשנה

מי שלא טעם עוף במעשנה לא טעם עוף מימיו, עוף מעושן במשך 4 שעות עסיסי מאוד ונימוח, מתובל בתערובת תבלינים ייחודית.

דגים מעושנים

  1. מבחר של דגי ים איכותיים בעלי דרגת שומן המעושנים במשך כשעה בטמפרטורה נמוכה לשמירה על עסיסיות הדג וטעמו ומרקמו הייחודי. מנה משגעת.

מנה צמחונית

דלעת ערמונים מעושנת ממולאת באורז ועשבי תיבול בליווי תערובת תבלינים ייחודיים, טחינה חמצמצה, שקדים קלויים ופטרוזיליה קצוצה. מנה סופר מיוחדת.

רעבים? הזמינו מקום!